Regulamin zwrotów – sklep internetowy
Wysyłka zamówionego towaru
- Zamówienia powyżej 1000 zł wysyłamy bezpłatnie*
- Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie poprzez płatność PayU lub tradycyjny przelew po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Usługodawcy. NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM
- Zamówienia w ramach RP są dostarczane za pośrednictwem:
- firm kurierskich DPD, paczkomat InPost
*Buty snowboardowe, Narciarskie, Skiturowe oraz Na biegówki nie są wysyłane bezpłatnie, a niektóre są wyłączone z wysyłki.
Odbiór zamówienia
- Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugeruje się, aby Konsument sprawdził przesyłkę, a przynajmniej jej zewnętrzny stan.
- Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 791 kodeksu cywilnego wskutek zapłaty należności przewoźnika i przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń wygasają wszelkie roszczenia przeciwko przewoźnikowi wynikające z umowy przewozu (w tym dotyczące odpowiedzialności za uszkodzenia). Nie dotyczy to jednak roszczeń z tytułu niewidocznych uszkodzeń przesyłki, jeżeli odbiorca w ciągu tygodnia od chwili przyjęcia przesyłki zawiadomił o nich przewoźnika.
- W związku z powyższymi zapisami w ust.7 sugerujemy, aby w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego opakowania przesyłki lub innego, widocznego z zewnątrz uszkodzenia zażądać od przewoźnika spisania protokołu wskazującego na uszkodzenia. Sugerujemy także, aby każdorazowo sprawdzić zawartość przesyłki i w przypadku stwierdzenia:
- uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
- niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Umowy sprzedaży,